واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها

ماجرای ما و مافیا

  • کد خبر: ۱۹۳۵۴۴
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
ماجرای ما و مافیا
روزنامه جام جم نوشت همان طور که تورم زیاد شده است، درآمد مافیای کنکور هم پابه پای آن بالارفته است و از سالی ۱۸ هزار میلیارد به سالی ۷۰ هزار میلیارد تومان رسیده است. ما هم رفتیم سراغ مافیا...

مافیا داشت انگشتش را با آب دهانش خیس می‌کرد و پول می‌شمرد. ما صبر کردیم تا پول شمردنش تمام شود.

وقتی پول شمردنش تمام شد پرسیدم: ببخشید! پول‌ها چقدر بود؟

مافیا گفت: دقیقا شد ۷۰ هزار میلیارد تومان. این مزد زحمت کشی‌های ما بود. حتی نفر آخر کنکور علوم انسانی پارسال هم با شرکت در کلاس‌های ما توانست نفر اول کنکور علوم ریاضی بشود.

وقتی تعجب ما را دید، یک برگه به ما داد و گفت: ما مفتخریم که این حرف‌ها را نفر اول کنکور درباره ما نوشته است:

سلام. من نفر اول کنکور هستم که این موفقیت را با شرکت در کلاس خصوصی کنکور این مؤسسه به دست آوردم. در سومین جلسه، مدرس کلاس گفت: «یک نکته مهم بهتون می‌گم که اگه انجام بدید رتبه یک کنکور می‌شید؟»

پرسیدم: می‌شه بگید؟

یک دستگاه کارت خوان جلویم گذاشت و گفت اول شهریه عقب مونده کلاس کنکورت رو بده تا بگم.

آن قدر مشتاق این نکته کنکوری بودم که بلافاصله کارت کشیدم.

مدرس کلاس کنکور گفت: حالا با دقت به حرف هام گوش کن و سعی کن تمرکزت جای دیگه نره.

من با دقت تمام به حرف‌های مدرس گوش سپردم. مدرس گفت: حتما موقعی که پارسال کنکور شرکت کردی، دیدی که روی پاسخ نامه‌های آزمون یک مربع خالی است که زیرش نوشته شده است در این کادر چیزی ننویسید.

پرسیدم: منظورتون از مربع همون مستطیله است؟

گفت: آفرین. این حرفم نکته انحرافی داشت که خوشبختانه خیلی زود متوجه شدی. معلومه که آمادگی لازم برای شکستن سد کنکور رو داری. حالا باید حواست رو جمع کنی که داخلش چیزی ننویسی.

گفتم: واقعا جالب بود. فقط یک سؤال.

گفت: بگو.

گفتم: اگر کسی داخلش چیزی ننوشت، ولی به جای چیز نوشتن، چیزی نقاشی کرد چی؟ مثلا اگه داخل کادر قطار کشید؟

گفت: اولا قطار داخل کادر به اون کوچکی جا نمیشه و ثانیا هر مدل نقاشی که بکشی پاسخ نامه تصحیح نمیشه.

حالا من چیزی می‌دانستم که بقیه داوطلبان گرامی کنکور نمی‌دانستند. برای همین شب را با خاطر آسوده خوابیدم و صبح کنکور با مداد مشکی نرم پررنگی که همراه خود داشتم، به ۹۸ درصد سؤالات پاسخ صحیح دادم و توانستم رتبه اول شوم.

بعد از خواندن این برگه از مافیا به خاطر تلاش‌های خستگی ناپذیرش تشکر و همانجا آرزو کردم تک تک کسانی که در کلاس‌های کنکور مافیا شرکت می‌کنند، رتبه اول را کسب کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->